خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران:

37 درصد پرونده های شورای حل اختلاف اداره کار سراسر استان به سازش ختم می شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۶۳۷

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: 37 درصد شکایات و پرونده های مربوط به شورای حل اختلاف اداره کار سراسر استان به سازش 2 طرف ختم می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کامران اصغری در گردهمایی شوراهای اسلامی کار استان مازندران با اشاره به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور گفت:دولت در شرایط فعلی به دنبال صیانت از نیروی کار و حفظ بنگاه های اقتصادی را در دستور کار قرار داده است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه  37 درصد  شکایات و پرونده های مربوط به شورای حل اختلاف اداره کار سراسر استان به سازش 2 طرف ختم می شود،اظهار کرد: یکی از دغدغه های بنده و همکارانم در بخش روابط کار انتخاب نمایندگان و کارشناسان  مجرب و کاربلد در 2 بخش کارگری و کارفرمایی برای مراکز حل اختلاف بوده است.

وی همچنین از تشریح وظایف نمایندگان کارگری و کارفرمایی در کلاس های متفاوت آموزشی در طول چند سال اخیر را یکی از اقدامات مهم در حوزه روابط کار اعلام کرد.

اصغری  افزود:یکی دیگر از افتخارات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران کمترین میزان نقض در دیوان عدالت کشور در بخش روابط کار می باشد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز