خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر اعلام کرد:

دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۵۷۱

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف 5 کیلو و500 گرم تریاک از 2 عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "عبداله رضوانی" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ، درتشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در شهرستان بابلسر توسط افرادی در پوشش مسافر ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های میدانی، موفق به شناسایی متهمان شدند.

سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان 5 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند .

رضوانی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز