خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

حضور به موقع پلیس در حادثه آتش سوزی هتل آسمان شیراز/ خیابان "رودکی" تا اطلاع ثانوی مسدود است/ 8 نفر مصدوم شدند/ تخلیه اماکن اطراف هتل به دلیل پیشگیری از بروز حوادث احتمالی

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۴۰۴

فرمانده انتظامی استان گفت: از لحظه اعلام آتش سوزی در هتل آسمان شیراز، بلافاصله عوامل انتظامی برای کنترل موضوع در صحنه مستقر شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار رهام بخش حبیبی در این خصوص گفت: حدود ساعت 11 صبح روز گذشته، خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی در هتل نیمه کاره آسمان شیراز واقع در خیابان "رودکی" به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با تدابیر اتخاذ شده، امنیت کامل منطقه توسط مأموران انتظامی برقرار و خیابان رودکی و فرعی های متصل به آن برای سهولت تردد خودروهای امدادی و امنیت شهروندان مسدود شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه انبار کردن بیش از 2 هزار تشک در طبقه منفی 2 این هتل و در کنار مواد قابل اشتعال بوده است، تصریح کرد: با توجه به احتمال بروز حوادث احتمالی، ساختمان و اماکن اطراف این هتل تخلیه شده اند و عملیات ایمن سازی آن توسط دستگاه های امدادی در حال اجرا است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در حال حاضر آتش سوزی تا حدود زیادی کنترل شده است، افزود: با این وجود عملیات امداد رسانی و اطفای حریق برای کنترل کامل آتش سوزی توسط نیروهای امدادی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خیابان رودکی و فرعی‌های منتهی به آن تا اطلاع ثانوی مسدود و تنها تردد خودروهای امدادی در آن امکان پذیر است، گفت: شهروندان برای عبور و مرور می توانند از خیابان های ساحلی، سعدی و بلوار کریم خان زند به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بر اثر وقوع این حادثه، 8 نفر شامل 2 نفر از عوامل آتش نشانی و 6 نفر از کارگران ساختمان مصدوم شدند که 6 نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا و 2 تن دیگر برای ادامه روند درمانی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه میزان خسارت هتل در پی وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است، به شهروندان هشدار داد: از تجمع در اطراف محل حادثه خودداری و همکاری و تعامل لازم را با نیروی انتظامی و سایر عوامل امدادی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز