خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر:

آموزش فنی و حرفه ای روانه دانشگاهها می شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۷۰۶

رامین کیانی گفت:توسعه مهارت در بین اقشار مختلف جامعه از مهمترین اهداف ماست.

رامین کیانی، رییس مرکز فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به توانمندسازی در مهارت آموزی افراد بعنوان یکی از اهداف مهم فنی و حرفه ای اظهار داشت: توسعه مهارت در بین اقشار مختلف جامعه از مهمترین اهداف ماست. 

وی افزود: مهارت آموزی در بین روستاییان، بانوان، زندان، سربازان، دانشگاهیان، کمپ های ترک اعتیاد و گروههای مختلف با قوت در دستور کار است.

کیانی، یکی از معضلات کشور را فقر مهارتی عنوان و هدف سازمان آموزش فنی و حرفه ای را کاهش معضل و مشکل مهارتی در کشور و افزایش توانمندی در اشتغال، کار و حرفه بیان کرد.

وی افزود: مرکز فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر دارای 10کارگاه مجهز است که 330 نفر در 20 رشته در حال فراگیری مهارت در این مرکز هستند.

این مسئول بیان داشت: در کنار کارگاه های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای بهشهر، 51کارگاه در بخش آزاد فعالیت دارند که 360 در این کارگاهها مشغول فراگیری مهارت می باشند.

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر گفت: تلاش داریم تا با برگزاری مهارت و کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه ای در دانشگاه‌ها، مهارت فنی را به دانشجویان انتقال و گسترش دهیم تا از پراکندگی کارورزی ها جلوگیری شود. 

کیانی بیان داشت: توسعه فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد اشتغال، آموزشهای تقاضا محورو بازار یابی و توسعه مهارت آموزی در راستای تحقق عدالت اجتماعی را از اهداف مهم این مرکز عنوان کرد و گفت: در راستای ارائه آموزشهای مهارتی در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته بعنوان برنامه مهم با قوت وارد عمل شده ایم.

وی فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را زیرساخت اصلی توسعه و کارآفرینی دانست و افزود: هدف از آموزش‌های مهارتی اشاعه فرهنگ کار، تربیت نیروی انسانی ماهر، توسعه و بهبود توانمندی های افراد جویای کار در جامعه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز