خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری تاکید کرد:

جشنواره پیاز ظرفیتی برای اشتغال پایدار

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۲۲

فرماندار ساری گفت: این جشنواره فرصت مغتنم هم‌افزایی برای ایجاد بستر اشتغال و درآمد پایدار است.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی رضایی در آیین افتتاحیه دومین جشنواره پیاز در روستای سرکت بخش کلیجانرستاق اظهار داشت:  برگزاری جشنواره متناسب با ظرفیت های بخش های شهرستان ساری هدف گذاری ما در سال جدید بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره در 6 بخش شهرستان ساری با شناسایی پتاسیل های آن بخش در دستور کار قرار گرفت،افزود: هدف از برگزاری جشنواره ها معرفی محصولات کشاورزی و ظرفیت های موجود در بخش مورد نظر است.

فرماندار ساری با تأکید بر اینکه جشنواره پیاز فرصتی برای ایجاد بستر اشتغال و درآمد پایدار است،گفت: جشنواره پیاز را نه تنها فرصتی بسیار ارزشمند و کم ‌نظیر برای شناسایی ظرفیت‌های ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در شهرستان ساری می‌بینیم بلکه می‌تواند گستره وسیع مازندران و دیگر استان ها را نیز در بگیرد.

وی افزود:حضور غرفه داران از دیگر استان ها بستر خوبی برای معرفی دستاوردها و تولیدات استان است و یک فرصت طلایی برای افزایش تولید این محصول است.

این مقام مسئول حمایت از اشتغالزایی بویژه اشتغال خرد را از دیگر اهداف جشنواره عنوان کرد و افزود: حمایت از اشتغال روستاییان از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می کند.

رضایی پرداخت تسهیلات با بهره 4 درصد را از دیگر حمایت هایی عنوان کرد که در جهت اشتغال پایدار به روستاییان پرداخت می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز