خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار صورت گرفت؛

دیدار رئیس جهاد کشاورزی مازندران از خبرگزاری ایلنا

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۵۲

رئیس جهاد کشاورزی مازندران و معاونین این سازمان به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری ایلنا در استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری  در روز خبرنگار، عزیزالله شهیدی فر رئیس جهاد کشاورزی مازندران و معاونین این سازمان از خبرگزاری ایلنا در ساری بازدید و با خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

عزیزالله شهیدی فر با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران علاوه بر اطلاع رسانی ضعف عملکردی برخی از دستگاه ها را به رشته تحریر در می اورند که این خود نوعی تلنگر برای بهبود این نقیصه است.

وی افزود: ممکن است مدیران ما در مواقعی در فعالیت هایشان غفلت کنند نگاه هوشمندانه خبرنگاران سبب می شود تا مدیران در اعتلای وظایفشان بیشتر تلاش کنند.

رئیس جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه شفاف سازی فعالیت ها مرهون قلم های رسانه ها است،ادامه داد: هر جا که رسانه ها ورود پیدا کنند ؛ عملکرد آن دستگاه ها بهتر خواهد شد.

شهیدی فر به عملکرد جهاد کشاورزی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: مازندران از حیث تولید محصولات کشاورزی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

 وی با اعلام اینکه 85 تا 90 درصد نیاز کشور در استان مازندران تامین می شود،ادامه داد: مازندران علاوه بر نیازهای خود میتواند بخشی از نیازهای 10 استان دیگر در حوزه کشاورزی را برآورده کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران استفاده از تکنولوژی های نو را در افزایش تولیدات کشاورزی موثر دانست و تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی های روز دنیا محصولات کشاورزی را پر بار تر می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز