خبرگزاری کار ایران

رئیس راه و شهرسازی شرق مازندران:

آسفالت و بهسازی مسکن مهر بهشهر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۷۶۲

رئیس راه و شهرسازی شرق مازندران از شروع عملیات بهسازی، آسفالت و تکمیل لاین شمالی مسکن مهر امام خمینی ( پلیم کتی ) بهشهر خبر داد.

مسیح ناصحی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا افزود: یکی از نیازهای مهم برای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایجاد یک سیستم کارآمد شهری در تمامی ابعاد بوده که در این میان نقش مسکن به عنوان سرپناه برای هر انسانی در این جوامع می تواند تعیین کننده باشد.

وی اظهار داشت :  احداث واحد های مسکن مهر با هدف توسعه و اجرای عدالت به اجرا در آمده است تا بتوان از این طریق گامهای ارزنده ای در جهت رشد و شکوفایی جامعه برداشت .

 ناصحی در خصوص پروژه های مسکن مهر بهشهر یادآور شد: شهرستان بهشهر 1110 واحد مسکن مهر داشته که 870 واحد آن در مجتمع امام خمینی (ره)  به اتمام رسیده و سکونت بسیاری از واحدها اجرایی شد و آسفالت وبهسازی یکی از نیازهای مهم بود که اجرایی شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر تصریح نمود : در محدوده پروژه مسکن مهر "چیت سازی" هم به منظور آسایش و رفاه حال ساکنین ، آماده سازی شامل اجرای کانیو (جدول گذاری ) ، زیرسازی و آسفالت به اجرا در آمده است .

وی گفت: عملیات بهسازی، آسفالت و تکمیل  لاین شمالی مسکن مهر امام خمینی ( پلیم کتی ) بهشهر به طول ۳۰۰ متر با مبلغ اعتباری حدود ۲۰۰ میلیون تومان شروع شد.

ناصحی در خصوص فعالیت راهسازی در محورهای روستایی شهرستان بهشهر عنوان کرد: روستاهای شیخ محله عملیات زیرسازی شامل خاکبرداری به طول ۲.۵ کیلومتر- روستای یانه سر عملیات بهسازی شامل خاکبرداری و پخش تونان به طول ۳ کیلومتر؛ روستای  فتکش بهسازی و آسفالت  ۶۰۰ متر (که خاکبرداری و حمل و پخش مصالح تونان و ساب بیس به اتمام رسیده )؛ روستای  محمد اباد عملیات بهسازی و آسفالت شامل  به طول ۲.۵ کیلومتر خاکبرداری و حمل و پخش ۱.۵ کیلومتر به اتمام رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز