خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

لزوم جلوگیری از توزیع برنج خارجی در زمان فصل برداشت

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۸۳

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از توزیع برنج خارجی در زمان برداشت جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اصغر ایوسف نژاد در جلسه شورای اداری استان مازندران که امروز در استانداری این استان برگزار شد، اظهار داشت: دولت الکترونیک سبب کاهش ترافیک و ارائه خدمات بهتر به مردم می شودو تحقق آن الزامی  است.

وی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان هم به منظور سهولت در خدمت رسانی به مردم ایجاد شده است، افزود: همه دستگاه ها مکلف به دسترسی ساده مردم به اطلاعات و خدمات عمومی هستند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بدر مورد تغییر ساعات اداری استان به سبب کاهش در میزان استفاده از منابع انرژی گفت: پیامدهای این عملکرد مورد بررسی قرار می گیرد اگر رضایت بخش بود ادامه پیدا خواهد کرد.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه اقتصاد مازندران وابسته به کشاورزی است،خاطرنشان کرد: اکنون واردات برنج به کشور بیش از نیاز کشور است و این لطمه بزرگی به کشاورزی مازندران خواهد زد.

وی افزود: باید از توزیع برنج خارجی در زمان برداشت جلوگیری شود.

ولی الله نانواکناری رئیس مجمع نمایندگان مازندران در ادامه گفت:مازندران پرآب ترین استان کشور است اما عموما شهرهای ساحلی ما مشکل آب دارند.

وی افزود: در مدیریت آب کشاورزی اقدامات خوبی انجام شده اما هنوز کمبودهایی وجود دارد که باید چاره اندیشی شود.

نانواکناری گفت: پسماند و راه های دسترسی به مازندران از موضوعات و مشکلات مهم استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز