خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین در حد توان خود به مردم قول دهند

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۰۹۷

علی اصغر یوسف نژاد گفت:مسئولین باید در حد توان دستگاه خود به مردم قول دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اصغر یوسف نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با تشکر از اعضای ستاد بحران و فعالیت ها و تلاش های در جریان بروز سیل و خرابی های بوجود آمده گفت:جا دارد از فرماندار محترم و اعضای ستاد بحران و تمامی کسانی که در جریان این حادثه و بلای طبیعی کمک کردند و پای کار بودند تشکر و خدا قوت بگویم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت:با توجه به اینکه تقریبا هرسال در استان مازندران شاهد بروز یک حادثه طبیعی هستیم  انتظار میرود که اعضای ستاد بحران بهتر و با کیفیت بیشتری در زمان بروز حادثه مدیریت کنند.

وی اظهار کرد: متاسفانه ستاد بحران در هنگام بروز حادثه مجهز و ریجستری نیست و انتظار میرود که  آمادگی ستاد بحران در هنگام بروز اینچنین حوادثی بالاتر برود.

یوسف نژاد اظهار کرد: مسئولین باید در حد توان دستگاه خود به مردم قول دهند.

وی گفت:اگر قولی و حرفی از زبان مسئولی منعقد می شود برای مردم انتظار ایجاد میشود و عدم تعهد به قول خود موجب گلایه و نارضایتی در میان مردم میشود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در پایان با اشاره به خسارات برآورد شده بیان کرد:باید تلاش کرد تا مردم آسیب دیده از سیل زودتر به زندگی عادی خود بازگردند و جبران خسارات سیل باید جدی تر پیگیری شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز