خبرگزاری کار ایران

شهردار نکا خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره تمشک در نکا/ پیگیری مزرعه تمشک در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۱۵۷

شهردار نکا و دبیر برگزاری حشنواره تمشک نکا از برگزاری دومین جشنواره تمشک در نکا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید مهدی احمدی شهردار نکا با اعلام اینکه شهرستان نکا با تولید سالانه هزار تن تمشک جنگلی بیشترین ظرفیت تمشک جنگلی ایران را دارد، گفت: جشنواره ملی تمشک از 29 خرداد به مدت پنج روز در ورودی شهرک غربی نکا (شهرک شهید عباسپور) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بازدید همه مردم در این جشنواره آزاد است، ازود: برگزاری نمایشگاه ، اجرای موسیقی سنتی، ارائه دستاورد‌های بومی، ایجاد غرفه‌ های غذا‌های بومی و محلی از برنامه‌های مهم جشنواره ملی تمشک در نکا است.

این مسئول با اشاره به اینکه دومین جشنواره تمشک بصورت شهرستانی و با دبیری شهرداری برگزار می شود؛ خاطر نشان کرد: دستگاههای مختلف ماولی در حال برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر حشنواره هستند و پیگیری مزرعه تمشک در دستور کار است.

شهردار نکا گفت: ارائه توانمندی های نکا در بخش ورزشهای بومی و محلی، هنر و موسیقی و گردشگری محورهای مهم این جشنواره است.

احمدی افزود: 29خردادماه افتتاحیه این جشنواره برگزار و تلاش داریم تا این جشنواره به همراه 100غرفه نمایشگاه از صنایع دستی و بومی و محلی و توانممدی های نکا و جشن های شبانه و خانوادگی تا 5روز ادامه یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز