خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

طرح گردشگری صفی آباد بهشهر و طرح دریا تا کویر در دست مطالعه است

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۷۶

استاندار مازندران گفت: طرح گردشگری صفی آباد بهشهر و همچنین طرح بزرگ گردشگری دریا تا کویر برای توسعه گردشگری در ابن منطقه در حال مطالعه است.

به گزارش ایلنا، احمد حسین زادگان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر و افتتاح تالار و رستوران "قصر طلایی"در جمع خبرنگاران افزود: تلاش برای شناساندن ظرفیت های نختلف گردشگری از وظایف مهمی است که برعهده دلریم.

وی با اعلام اینکه شرق مازندران و بهشهر بعنوان یکی از قطب های مهم گردشگری مازندران باید مورد توجه جدی باشد؛ یادآور شد: در برخی موارد گردشگری شرق مازندران مغفول مانده است.

وی گفت: مازندران از استانهای مهم گردشگری است که طرح دریا تاکویر برای توسعه گردشگری مازندران و سمنان در دست بررسی و مطالعه است.

استاندار مازندران در مورد زمان اجرای طرح گردشگری صفی آباد بهشهر افزود: رایرنی های اولیه صورت گرفته است و نهایی شدن انجام آن با مطالعات بیشتر وزارت اطلاعات اجرایی می شود.

حسین زادگان بیان داشت: توسعه گردشگری شرق مازندران نیازمند معرفی و شناساندن مناسب این حوزه است و باید همچون غرب استان مورد توجه باشد.

فاز اول تالار و رستوران" قصر طلایی" با سرمایه گذاری بیش از 80 میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۱۰۰ متر مربع و ایجاد اشتغال برای ۲۵ نفر با حضور حسین زادگان استاندار مازندران و مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز