خبرگزاری کار ایران

عظیم زاده مطرح کرد:

ایران بهترین کشور برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است/ ساخت ١٠ هتل بین المللی با سرمایه گذار اسپانیایی در نقاط مختلف کشور

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۳۴

احد عظیم زاده در کنفرانس سرمایه گذاری در بخش هتلداری و گردشگری ایران با تاکید بر اینکه ایران با توجه به شرایط جغرافیایی و امنیت پایدار می تواند بهترین مقصد برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری باشد گفت: باید زنجیر را از پای سرمایه گذاران باز کرد و در این بین دولت موظف است با ایجاد انگیزه و تسهیل شرایط سرمایه گذاری و حمایت از کارآفرینان در کشور در جهت ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری اقدام کند.

این کارآفرین نمونه کشور با اشاره به قرارداد مشارکت و مدیریت مابین شرکت بین‌المللی ملیا اسپانیا و مجموعه هتل 5 ستاره دولوکس بین‌المللی قو الماس خاورمیانه برای ساخت نخستین هتل 5 ستاره با طرح کشتی در جهان در شهر سلمانشهر مازندران تصریح کرد: ساخت این هتل که با مدیریت شرکت معتبر و جهانی "ملیا" اسپانیا که از معتبرترین شرکت‌های هتل‌داری اروپا می باشد پس از برجام با بالاترین استانداردهای هتل‌داری در جهان به عنوان نخستین هتل 5 ستاره بین‌المللی در ایران تا سال آینده در سلمانشهر مازندران به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه براساس تفاهم‌نامه با ملیا اسپانیا طی 5 سال آینده 10 هتل دیگر با استانداردهای روز جهان در نقاط مختلف ایران ساخته خواهد شد افزود: انتظار ما این است دولت از این پروژه های ملی حمایت کند.

این کارآفرین نمونه کشوری با بیان اینکه حتی یک ریال هم در خارج از کشور سرمایه گذاری نکرده ام، گفت: به ایرانی بودن خود افتخار کرده و لازم است بگویم که تنها پاسپورت ایرانی دارم و از این موضوع بسیار خرسندم.

چرا اینکه اعتقاد من سرمایه گذاری در ایران و کمک به وضعیت اقتصادی کشورم است.

این صادرکننده نمونه کشوری با اشاره به اینکه در حال حاضر در بسیاری از زمینه ها از جمله قالی بافی نیز ایجاد اشتغال کرده است، گفت: در حال حاضر بیش از 800 نفر در کارگاه های قالی بافی بنده مشغول به فعالیت هستند.

احد عظیم زاده در پایان با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور موهبتی است که سرمایه گذاران باید قدردان آن باشند تصریح کرد: در حال حاضر امنیت و آرامش کشور ما حاصل رهنمودهای حکیمانه رهبری و همچنین نیروهای انتظامی و امنیتی مقتدر است، از این رو از تمامی سرمایه داران برای سرمایه گذاری در ایران دعوت می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز