خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

دستگیری محتکر میلیاردی دارو و لوازم پزشکی در "بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۳۰

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 4 میلیارد ریالی دارو و لوازم پزشکی احتکار شده و دستگیری فرد محتکر در شهرستان "بهشهر" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر دارو و لوازم پزشکی در آن شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان، در بازرسی از محل مورد نظر مقادیر زیادی دارو و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، کشف کردند.

سرهنگ مفخمی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را بالغ بر 4میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه بازدید از محل ماموران موفق به کشف 2 هزار و 350 قلم داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش 320 میلیون ریال شدند.

وی از پلمب این واحد صنفی خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز