خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران:

کارگران علی رغم تمامی فشارهای اقتصادی پای آرمان های انقلاب ایستاده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۷۰۳

نصراله دریابیگی در دیدار اعضای ستاد هفته کارگر با فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:کارگران و بازنشستگان علی رغم تمامی فشارهای اقتصادی پای آرمان های انقلاب و امام راحل ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصراله دریابیگی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد هفته کارگر با فرمانده سپاه کربلای مازندران ضمن اعلام حمایت قاطع جامعه کارگری مازندران با سپاه پاسداران مازندران گفت: جامعه کارگری و بازنشستگی از صمیم قلب از سپاه پاسداران که چشم و چراغ کشور و نظام است اعلام حمایت می کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در ادامه با بیان اینکه جامعه کارگران و بازنشستگان علی رغم تحمیل تمامی فشارهای اقتصادی حاکم بر جامعه پای آرمان های انقلاب و امام راحل ایستاده است.

در ادامه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه  تمام قوا با وفاق و دوستی زیر سایه رهبر انقلاب و رهنمود های ایشان در کنار سپاه پاسداران در مقابل دشمن و دسیسه های شیطانی اش ایستاده است.

کامران اصغری با اشاره به سیل ویرانگر اخیر کشور که 12 شهرستان استان مازندران هم درگیر کرده بود،گفت:درایت سپاه در جریان این حادثه و در کنار مردم و دولت بودند از همان لحظات بروز سیت و خرابی ها ستودنی است.

وی اظهار کرد: تشکلات کارگری و کارفرمایی از زمان لحظه وقوع سیل و خرابی های بجا گذاشته با تشکیل شورای هماهنگی برای کمک به سیلزدگان در کنارشان بودند.

اصغری از حمایت کارگران،بازنشستگان به سیلزدگان اخیر اشاره کرد و افزود: 8 میلیارد تومان از حقوق 650 هزار کارگر مازندران به سیلزدگان اختصاص یافته است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز