خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران:

حقوق ماهیانه یک میلیون و 200 هزار تومان مرگ تدریجی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۳۸۰

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت:حقوق ماهیانه یک میلیون و 200 هزار تومانی مرگ تدریجی کارگران و بازنشستگان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر،رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران،سلامت و شادابی بازنشستگان را  از اهداف  اصلی کانون بازنشستگان مازندران دانست و بیان کرد : بنیان گذاران این کار، تامین اجتماعی، کانون بازنشستگان و دکتر نوربخش بودند.

دریابیگی در کارگاه آموزشی ارتقا سطح سواد سلامت کارگران و بازنشستگان سالمند،تصریح کرد: اولین مراسم با این عنوان در قائمشهر برگزار شده است و تا آخر سال 2000 هزار نفر را آموزش خواهند دید.

دبیراجرائی خانه کارگر مازندران با تاکید بر اینکه بازنشستگان و کارگران صاحبان انقلاب هستند گفت: امروزه هفتاد درصد از بازنشستگان حداقل بگیر هستند و مشکلات فراوانی دارند.

رئیس کانون بازنشستگان مازندران با بیان اینکه دولت و کارفرمایان میلیاردها تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند افزود: امروز جنگ بین فقر و غنا و نابرابری است و ما باید تلاش کنیم تا وعده ی خدا که حاکمیت مستضعفین است را اجرا کنیم.

دریابیگی با اشاره به حادثه رانندگی مرحوم نوربخش و معاون پارلمانی اش گفت: بهترین، امین ترین، شریف ترین، سالم ترین و صادق ترین افراد سازمان تامین اجتماعی در حادثه رانندگی به رحمت خدا رفتند که این نیز مصیبتی دیگر برای جامعه ی کارگری و بازنشستگی بود.

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران گفت: وزیر ما که امین، امانتدار و حافظ منافع کارگران است باید فردی را انتخاب کند که برای بازنشستگان و کارگران وعده ی خدا را انجام دهد، همسان سازی را اجرا کند و حمایت از محرومان و مستضعفان را مثل نماز برخود واجب بداند.

نصراله  دریابیگی با بیان اینکه  تامین اجتماعی بعد از رهبری خط قرمز ما است،گفت :منافع ما بر این است که آدم سالم بیاید و بداند که حقوق ماهانه یک میلیون و 200  هزار تومان یعنی مرگ تدریجی.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز