خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قائمشهر:

رونق تولید نفوذناپذیری در برابر تصمیمیات بیگانگان است

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۵۳

امام جمعه قائمشهر گفت: رونق تولید،اقتصاد مقاومتی و تعهد به کار زمینه ساز عزت و اقتدار ملی و نفوذناپذیری در برابر تصمیمیات بیگانگان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آیت الله علی معلمی در خطبه های نماز جمعه امروز قائمشهر با بیان اینکه کار عبادت است،اظهار کرد: بخشی از اقتصاد مقاومتی جدی گرفتن کار و محصولات داخلی است .

وی اهمیت به کار و کارگر را از ضروریات دانست و افزود: نباید کارگر دغدغه معیشت داشته باشد بلکه باید آبرومندانه مشکلات کارگران مرتفع شود.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کار جهادی از شرایط رونق تولید است، گفت: تحقق رونق اقتصادی تنها با کار جهادی صورت می گیرد.

وی افزود: رونق تولید یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است،اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود تصمیمات سردمداران آمریکایی و رژیم صهیونیستی درباره نفت دیگر تاثیرگذار نخواهد بود.

آیت الله معلمی تصریح کرد: اگر رونق تولید در کشور جدی گرفته شود ما روی پای خود می ایستیم.

وی خاطرنشان کرد: رونق تولید،اقتصاد مقاومتی و تعهد به کار زمینه ساز عزت و اقتدار ملی و نفوذناپذیری در برابر تصمیمیات بیگانگان است.

آیت الله معلمی افزود: دشمنان ما تاکید داشتند که لایحه FTF را جمهوری اسلامی تصویب کند هنوز این لایحه تصویب نشد سپاه انقلاب اسلامی را تروریست خواندند حتی رهبر انقلاب در سالهای گذشته فرمودند دشمنان فعالیت هسته ای را بهانه می کنند اگر کوتاه بیایم به دنبال بهانه دیگری می روند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز