خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز ارتش انجام شد؛

برگزاری رژه نیروهای مسلح در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۱۳

رژه نیروهای مسلح استان قزوین صبح امروز پنجشنبه همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، در این مراسم، یگان‌های نمونه ارتش‌جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مقاومت و نیروی انتظامی قزوین از برابر جایگاه رژه رفتند و گوشه‌ای از توان و اقتدار نیروهای دفاعی و مسلح نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که در میدان ارتش قزوین برگزار شد، نیروهای نظامی حاضر از جمله یگان‌های نمونه پیاده و موتوری و یگان نمونه از گردان حافظ صلح از تیپ 116 پیاده و مکانیزه شهید صفوی، یگان های نمونه پیاده و موتوری سپاه صاحب الامر (عج) به همراه یگان های نمونه پیاده و موتوری از فرماندهی انتظامی استان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

نیروهای نظامی حاضر در این رژه همچنین پس از عبور از جایگاه به تمثال شهدای ارتش ادای احترام کردند.

این مراسم با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار و فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در این مراسم همچنین خانواده‌های معزز شاهد، جانبازان، آزادگان سرافراز و جمعی از اقشار و گروه های مختلف مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز