خبرگزاری کار ایران

در آستانه روز ارتش برگزار شد؛

عطر افشانی و گلباران مزار شهدای قزوین با حضور جمعی از نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۲۳۴

مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس قزوین در آستانه فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور جمعی از نیروهای مسلح استان عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این مراسم معاون عقیدتی و سیاسی قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین در سخنانی اظهار داشت: ارتش به همراه سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز نماد غیرت، قدرت، عزت و سربلندی مردم و حاکمان اسلامی است.

حجت الاسلام علی علیمرادی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته تاکنون به بهترین شکل ممکن وفاداری خود را به نظام مقدس اسلامی نشان داده و با تقدیم 48 هزار شهید دفاع مقدس، پایبندی و وفاداری خود را به نظام اثبات کرده است.

وی با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس و در سایر مقاطع مختلف هر کجا که ملت و دولت نیازمند کمک و پشتیبانی بود در کنار سایر نیروهای مسلح از سپاه، نیروی انتظامی و بسیج به مجاهدت پرداخته و همواره از اقتدار و عزت ایران اسلامی دفاع کرده است.

حجت الاسلام علیمرادی ادامه داد: مجموعه نیروهای مسلح کشور به همراه ارتش و سایر نهادهای امنیتی امروز به عنوان نیروهای مخلص، ادامه دهنده راه امام و شهدا بوده و تلاش شبانه روزی آنان باعث شده تا مردم میهن اسلامی در امنیتی کامل به سر ببرند.

این مسئول عقیدتی ارتش با اشاره به اینکه شهدا با عهد و پیمانی که با خدای خود بستند جانانه برای حفظ جان و ناموس هموطنان در برابر دشمن ایستادگی کرده و در نهایت جان خود را بر سر این راه گذاشتند، افزود: امروز ارتش و نیروهای مسلح با همان عهد و پیمان از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند و بر سر پیمان خود با خداوند نیز باقی خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در فراسوی مرزهای میهن اسلامی بیانیه هایی علیه بخشی از نیروهای مسلح صادر می شود اما هیچ یک از آنها نه تنها خللی در اراده نیروهای جان بر کف کشور وارد نمی آورد بلکه آنان را در ادامه راه مقاوم تر خواهد کرد.

در ادامه این مراسم که با حضور جمعی از نیروهای مسلح قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد، شرکت کنندگان با حضور بر مزار شهدا با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز