خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری گلستان خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید به استان گلستان/ تلاش نیروهای مسلح برای لایروبی "گرگانرود"

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۸۳۰

سرپرست استانداری گلستان گفت: مردم از حضور در مناطق سیل زده گلستان خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، "میرمحمد غراوی" در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه پلیس و سایر نیروهای مسلح در امدادرسانی به سیل زدگان، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی استان با تمام امکانات لجستیکی و تجهیزات سازمانی مشغول خدمات رسانی به مردم گرفتار در سیلاب هستند.

سرپرست استانداری گلستان تصریح کرد: از مهم ترین اقدامات برای پیشگیری از سیلاب و طغیان رودخانه ها، لایروبی "گرگانرود" در محدوده اتصال به دریاست که با همت نیروهای مسلح در حال انجام است.

وی با اشاره به تامین امنیت کامل مناطق سیل زده "آق قلا" و "گمیشان" توسط نیروهای پلیس و بسیج خاطرنشان کرد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که با اقدامات تامینی نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح، امنیت کامل در منطقه برقرار بوده و هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

غراوی با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی وارد استان شده است، گفت: تلاش ها برای هدایت آب به خارج از شهر و امداد رسانی به سیل زدگان با تمام توان ادامه دارد و از مردم درخواست می شود با توجه به احتمال طغیان رودخانه ها از حضور در مناطق سیل زده خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز