خبرگزاری کار ایران

سراج در جمع خبرنگاران در شهرستان آق‌قلا:

بی‌توجهی مراجع ذی‌صلاح به ۵ گزارش سازمان بازرسی/حضور کم‌رنگ مسئولان اجرایی در صحنه محسوس است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۱۰

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده استان گلستان که با همراهی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان در حال انجام است، ضمن عرض تسلیت به مردم استان که آلام زیادی در واپسین روزهای سال به آنان رسیده است، گفت: به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری در این رابطه وجود داشته باشد قطعاً رسیدگی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری در این رابطه وجود داشته باشد قطعاً رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌ها در محاصره آب قرار گرفته است و مردم نمی‌توانند از منازلشان خارج شوند، از نیروهای بسیج، سپاه، ارتش و ناجا قدردانی کرد و افزود: نیروهای مسلح امکانات خوبی را برای مردم فراهم کرده و کمک‌های اولیه در اختیار افراد سیل‌زده قرار گرفته است.

این مقام قضایی با انتقاد از اینکه مسئولان اجرایی مشغول جلسه هستند و حضور کم‌رنگی در صحنه دارند، اضافه کرد: استاندار استان نباید به هر دلیلی حتی اگر دلیل موجهی نیز داشت استان را ترک می‌کرد.

قاضی سراج همچنین گفت: از سال ۹۲، ۵ گزارش مستند به استاندار، فرماندار و مراجعی که باید اصلاح امور کنند ارائه کردیم اما متأسفانه توجه لازم به گزارش سازمان بازرسی نداشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز