خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد

ملت ایران در ۱۲ فروردین رای به استقرار و تثبیت نظام دادند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۳۲

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه برگزاری این همه پرسی بسیار مهم است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) روز ۱۲ فروردین را عید بزرگ ملت ایران نامیدند چراکه در این روز سرنوشت ملت ایران تغییر کرد.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اهمیت بالای ۱۲ فروردین تصریح کرد: امام خمینی(ره) روز ۱۲ فروردین را عید بزرگ ملت ایران نامیدند چراکه در این روز سرنوشت ملت ایران تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: رهبر معظم انقلاب عناوین سال را بر اساس نیاز کشور تعیین می کنند و شعار امسال در واقع بیانگر دو دغدغه رهبری یعنی اقتصاد و فرهنگ بوده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امروز عرصه اقتصاد و فرهنگ عرصه تقابل دشمن با نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان قصد دارند در این عرصه به ما ضربه بزنند.
وی با بیان اینکه جهت گیری کار مردم و مسوولان با این نامگذاری تعیین می شود، تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن عزم ملی است و ازین رو مردم باید به دنبال اقتصاد مقاومتی و مسوولان نیز به دنبال مدیریت جهادی باشند.

وی با شااره به اینکه پیوستگی اقتصاد و فرهنگ پایه های نظام را مستحکم می کند، افزود: باید همگان در راستای تحقق بالای شعار امسال تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: امام راحل در این روز مهمترین همه پرسی را برای تعیین نوع حکومت در ایران فراهم کرد تا مردم توانستند بیش از ۹۸ درصد به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دهند.

خطیب جمعه خرم آباد تصریح کرد: امام بزرگوار نیز ۱۲ فروردین را عید بزرگ مملکت ایران دانستند و اکنون پس از گذشت ۳۵ سال مردم ایران با حضور گسترده در صحنه های انتخابات گوناگون از جمله انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی این نظام را استوار و تثبیت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین با اشاره به ۱۳ فروردین روز طبیعت و ۱۴ فروردین سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اضافه کرد: امروز در آزمایش بزرگی به سر می بریم و آن آزمایش این است که چگونه حرمت دختر پیامبر(ص) را حفظ کنیم و از مردم ولایتمدار لرستان اانتظار می ورد از این آزمایش سربلند بیرون بیایند و حرمت بانوی بزرگ اسلام را حفظ کنند.

وی شهادت یکی از پنج مرزبان ربوده شده را تسلیت گفت و گفت: تروریست هایی که در شرق ایران حضور دارند از عوامل تروریستی ریگی هستند که از سوی عربستان سعوی حمایت می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز