خبرگزاری کار ایران

تا صبح امروز هشتم فروردین ۹۸ ؛

مازندران رتبه چهارم ترددهای نوروزی کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۹۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از رتبه چهارم مازندران در ترددهای کشور بعد از استان‌های البرز، تهران و قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد آفرین محمدزاده امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ضمن اعلام باز بودن تمامی محورهای مازندران و جریان داشتن تردد در آن‌ها، اظهار کرد: آمادگی میزبانی از مسافران نوروزی را داریم.

وی به رانش راه‌های روستایی را به لحاظ اشباع خاک و شرایط خاص فنی بستر رودخانه‌ها و جنگل‌ها اشاره کرد و از وقوع 300 رانش در محورها خبر داد که ادامه‌دار نیز هست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ضمن اعلام رتبه چهارم مازندران از کل ترددهای کشوری بعد از استان‌های البرز، تهران و قزوین گفت: تا ساعت 8 صبح امروز مجموع ترددهای ثبت شده در مازندران 21 میلیون و 311 هزار و 19میلیون آن درون‌‌استانی بوده است.

وی مجموع تردد ثبت شده در 6 محور مواصلاتی استان را یک میلیون و 982 هزار تردد اعلام کرد که یک میلیون و 100 هزار مورد آن ورود به استان و 882هزار آن تردد خروج از استان بوده است.

محمدزاده ضمن اشاره به اسکان 217 هزار خودرو در مازندران، گفت: 94 درصد ترددها را خودروهای سواری به خود اختصاص داده‌اند.‍

طبق گفته محمدزاده محور کندوان 11 درصد، محور چابکسر و رامسر 30 درصد، گلوگاه 21 درصد، هراز 17 درصد، فیروزکوه 19 درصد و کیاسر 2 درصد کل تردد را به خود اختصاص داده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز