خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

استقبال 20 شهرستان مازندران از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۵۳

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: 20 شهرستان مازندران در نخستین روز سال 98 در مبادی ورودی خود از مسافران نوروزی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهران حسنی امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین روز سال 98 ،20 شهرستان استان مازندران در مبادی ورودی خود از مسافران نوروزی استقبال کردند.

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی 27 اسفند تا 29 اسفند 97 بیش از یک میلیون و 560 مسافر و گردشگر در مازندران شب اقامت داشتند که این میزان نسبت به مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: از آنجایی که مدارس از 24 اسفند تعطیل شد این موضوع بر افزایش سفر مسافران به استان تاثیر داشته است.

وی به سیل اخیر در استان اشاره کرد و افزود: با تمهیدات اتخاذ شده از سوی دستگاه های اجرایی شرایط برای پذیرش مسافران و گردشگران به حالت عادی برگشته است و استان مازندران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

حسنی تصریح کرد: پیش بینی می شود مازندران در روزهای آینده شاهد افزایش ورود مسافران به استان باشد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز