خبرگزاری کار ایران

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری آمل خبرداد:

تردد ۸۰ درصد مسافران نوروزی مازندران از جاده هراز

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۳۳۸

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری آمل گفت: بیش از ۸۰ درصد مسافران نوروزی از جاده هراز وارد مازندران می‌شوند.

به گزارش ایلنا، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری آمل با بیان اینکه جاده هراز یکی از پرترددترین جاده‌های کشور است، گفت: بیش از ۸۰ درصد گردشگران جاده هراز را برای سفر خود به مازندران انتخاب می‌کنند.

محمدرضا شیدفر با بیان اینکه نوروز امسال با آش، موسیقی و شیرینی‌های محلی از مسافران در جاده هراز استقبال شد، افزود: برای شناساندن جاذبه‌های گردشگری شهرستان آمل و استان مازندران بین مسافران بروشور و کاتالوگ هم توزیع شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمل هدف از این اقدامات را اقامت بیشتر مسافرین در آمل دانست و افزود: مسافران نوروزی استقبال خوبی از این طرح‌ها کردند و هدف ما ایجاد شور و نشاط اجتماعی مابین تمام هموطنان است.

شیدفر به فعالیت ۱۵۰ واحد پذیرایی در آمل اشاره کرد و گفت: چند میلیون مسافر ایرانی و خارجی سالانه وارد آمل می‌شوند و اگر محلی مناسب برای اقامت نداشته باشند در آن صورت این شهرستان فقط مسیر عبور این مسافران خواهد بود.

وی به لزوم ارتقا سطح رضایت گردشگر و بالابردن توقف گردشگر در شهر اشاره کرد و گفت: این امر در نهایت موجب رونق اقتصادی شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز