خبرگزاری کار ایران

از امشب به مدت سه شب برگزار می شود

استقبال از مسافران نوروزی با نوای موسیقی محلی در سلمانشهر

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۶۲

،فرماندار شهرستان عباس آباد ، گفت: از امشب به مدت 3 شب اجرای موسیقی را در سلمان شهر خواهیم داشت تا بتوانیم لحظات شاد و خاطره انگیزی رابرای مسافران آماده کنیم

سید ابراهیم هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری، اظهار داشت:استان های شمالی  بویژه مازندران با توجه به موقعیت اقلیمی مناسب همه ساله  میزبان  بسیاری از مسافران و گردشگران  نوروزی است  و هر ساله نیز بر تعدا د گردشگران افزوده می شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه در روزهای نخست تعطیلات نوروزی بارندگی در استان حاکم بود ولی همچنان این شهرستان ازحضورمسافران نوروزی برخوردار بود وحجم ورود مسافران به این شهرستان افزایش داشت.
 
فرماندار شهرستان عباس آباد، گفت: با تشکیل ستاد تسهیلات سفر تلاش کردیم با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر،امداد و نجات سفر امن و آرامی را برای مسافران و گردشگران آماده کنیم.
 
هاشمی از بازدید مسافران و گردشگران نوروزی علاوه بر ساحل،از جاده کلاردشت به  عباس آباد و مرزن آباد و همچنین از اماکن  زیارتی و فرهنکی خبر داد.
 
وی افزود: از امشب به مدت 3 شب اجرای  موسیقی را در سلمان شهر خواهیم داشت تا بتوانیم لحظات شاد و خاطره انگیزی رابرای مسافران  رقم بزنیم.
 
 وی گفت:با توجه به دور دوم  سفر از امروز این شهرستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
 
شهرستان عباس آباد 56 هزار جمعیت دارد و سلمانشهر با جمعیت 8654 نفر در شهرستان عباس آباد می باشد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز