خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات فوتسال کارگران ساختمانی شهرستان ساری؛

تیم شهید نجفی قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۲۵

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان ساری گفت:مسابقات جام دهه فجر در رشته فوتسال و با حضور 10 تیم در سطح شهرستان ساری برگزار شد.

صمد ربانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: این دوره از مسابقات جام دهه فجر  در رشته فوتسال و با حضور 10 تیم در سطح شهرستان ساری برگزار شد.

وی با تاکید بر حمایت از ورزشکاران کارگران ساختمانی اظهار کرد: در گذشته مسابقات استانی کارگران ساختمانی برگزار اما به دلیل مشکلات مالی و مشغله های کاری ادامه پیدا نکرد و اکنون با تلاش انجام شده، مسابقات ورزشی کارگران ساختمانی ساری برگزار شد.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان ساری تصریح کرد: در صورت حمایت های مالی و فرهنگی نهادها و ارگان های مرتبط می توان رشته های مختلف ورزشی دیگر را در بین این قشر نهادینه و شاهد استعدادیابی ورزشی در این بخش بود.

وی گفت: این دوره از مسابقات با استقبال ورزشکاران کارگران ساختمانی از 12بهمن ماه همزمان با شروع دهه فجر، آغاز و همچنان ادامه دارد.

این مسوول ادامه داد: استعدادهای ورزشی مناسب و خوبی در بین کارگران ساختمانی وجود دارد و امیدواریم با حمایت مسوولان ورزشی شاهد شناسایی استعدادهای مختلف ورزشی در این بخش باشیم.

ربانی با اشاره به قول مساعد ساخت سالن چند منظوره ورزشی از سوی مدیریت شهری ساری و اعضای شورای شهر یادآور شد: بیش از دو سال ساخت سالن ورزشی چندمنظوره کارگران ساری در انتظار اجراست.

وی گفت: اگر نگاه مهربانانه به مجموعه کارگری در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مالی انجام شود؛ شاهد افزایش انگیزه در این قشر و  بهره وری بیشتر خواهیم بود.

لازم به ذکر است در پایان تیم شهید نجفی با برتری 3 بر 2 تیم کلکنار را شکست داد و قهرمان این دور از مسابقات شد.

از نکات قابل توجه در این مسابقات استقبال خوب تماشاگران  از این مسابقات بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز