خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر ساری:

ایجاد نشاط در حوزه بانوان مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۹۴

بحثایجاد نشاط از مهم‌ترین مسائلی است که باید در حوزه بانوان مورد توجه قرارگیرد. / برنامه‌ریزی برای حوزه بانوان در سنین مختلف ضروری است.

سیدمحمد جعفری، سخنگوی شورای شهر ساری در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورهای بانوان استان که به مناسبت دهه فجر با عنوان «لتکا» در محل نمایشگاهی فرهنگ و ارشاد استان برپا شد گفت: بیش از نیمی از جمعیت مرکز مازندران را بانوان تشکیل می‌دهند که باید خدمات بین آقایان و خانم‌ها با عدالت تقسیم شود.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه تاکنون کمتر به حوزه بانوان توجه شد، افزود: شورای شهر پارلمانی محلی است و وظیفه دارد مشکلات بخش شهری را برطرف کند.

جعفری برنامه‌ریزی برای حوزه بانوان را در سنین مختلف ضروری دانست و خاطر نشان کرد: بحثایجاد نشاط از مهم‌ترین مسائلی است که باید در حوزه بانوان مورد توجه قرارگیرد.

وی افزود: ایجاد فضاهای ورزشی در مرکز مازندران و نیز ارائه خدمات ویژه بانوان از مهم‌ترین مسائلی است که با ید مورد توجه قرار گیرد.

جعفری گفت: امسال ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه شهرداری ساری برای بخش فرهنگی اختصاص یافته است که با برنامه‌ریزی به حوزه فعالیت‌های فرهنگی بانوان نیز تخصیص می‌یابد.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه مازندران و نیز شهرستان ساری ظرفیت پذیرش و جذب گردشگر را دارد، یادآور شد: راه ایجاد درآمد در مازندران باید از طریق جذب توریسم انجام شود.

وی برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها را بسیار مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: توانمندی‌های بانوان در حوزه احیا آیین‌ها و تولیدات صنایع دستی می‌تواند در جذب توریسم موثر باشد.

جعفری تاکید کرد: وقتی توانمندی‌های بانوان مرکز مازندران احصا شود درآمد پایدار نیز محقق می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز