خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری خبرداد:

پرداخت حقوق و عیدی کارگران شهرداری ساری تا ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۱۰

پروژه های دهه فجر شهرداری ساری با صرف ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند / شهرداری بدون مصوبه شورا هیچ اقدامی نمی کند چرا که آن را تخلفی محرز می داند.

شهردار ساری در سی یکمین جلسه شورای شهر تصریح کرد: شهرداری بدون مصوبه شورا هیچ اقدامی نمی‌کند چرا که آن را تخلفی محرز می‌داند.

به گزارش ایلنا از ساری، مهدی عبوری با تاکید بر اینکه شهرداری هرگز از اصول و قوانین تخطی نخواهدکرد افزود: ما فقط در چارچوب اختیارات تفویض شده از سوی شورا عمل می‌کنیم.

وی در خصوص شایعه اختلاف شهردار با چند عضو شورا گفت: بنده هیچ گونه مرزبندی بین اعضای شورا قایل نیستم و همه این عزیزان را حامی شهر می‌دانم.

شهردار ساری در ادامه از پرداخت حقوق و عیدی کارگران شهرداری تا۲۲ بهمن خبر داد و اظهار داشت: کمیته مناسب سازی معابر تشکیل شده و برای نوروز طرح مناسب سازی در سطح شهر اجرا خواهد شد.

وی به بازدید سرزده از سکوی زباله ساری اشاره کرد و افزود: به پیمانکار اخطار شد با توجه به نصب مخزن شیرابه زیر سکو، نکات مربوط به بهداشت و پاکیزگی رعایت شود.

عبوری از آمادگی خود برای بازدید‌های دسته جمعی از پروژه‌های سطح شهر به اتفاق اعضای شورا خبر داد و در رابطه با میزان وصولی شهرداری اعلام کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، وصولی شهرداری در سالجاری چند برابر بوده است.

شهردار مرکز استان در مورد حفاری‌های سطح شهر متذکر شد: با همه دستگاههای حفار مکاتبه کرده و خواستار ارایه برنامه کوتاه مدت ۶ ماهه از آن‌ها شدیم تا برنامه‌های عمرانی شهر مختل نشود ولی تنها شرکت گاز این برنامه را تنظیم کرده و ارایه داد.

عبوری در خاتمه با اعلام اینکه پروژه‌های دهه فجر شهرداری ساری با صرف ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسند، برخی از این پروژه‌های اساسی را به شرح زیر برشمرد: پل ذغالچال، بازگشایی خیابان پیوندی به میرزا زمانی وبازگشایی خیابان ساداتی، پارک روشن، جهان پیما، ملت و آب نمای میدان ساری کنار، ایستگاه ۶ تصفیه خانه شیرابه در مرکز دفن زباله، اتمام تملک مسیر کمربندی شمالی، خانه فرهنگ و هنر…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز