خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

قراردادهای کارگری، مهمترین چالش جامعه کارگری است/ مجامع کارگری به دنبال عدالت اجتماعی و آرامش هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۸۸۴

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: قراردادهای کارگری، مهمترین چالش جامعه کارگری و نوعی استثمار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی در جمع نمایندگان کارگران مازندران افزود: کارگران در بخش های مختلف جامعه و در دوران مختلف به دلیل برخی سیاست های اشتباه دچار جالش شدند و باید با اتحاد و وحدت برای رفع مشکلات اقدام شود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، براساس تلاش و اعتصابات کارگری پیروز شد و در دوران مختلف انقلاب هم کارگران طلایه دار بودند و با تلاش جامعه کارگری و دغدغه های آنان در حزب جمهوری، خانه کارگر و قانون کار پدید آمد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اعلام اینکه کارگران جامعه ما با وجود همه تلاش های انجام شده در طول انقلاب، هیج گاه حاکم نبودند؛ گفت: باید تلاش شود تا از جامعه کارگری فرماندار، نماینده مجلس و عضو شورا تحویل جامعه شود.

دریابیگی افزود: رمز موفقیت ما و جامعه کارکری، کار با صداقت، اتحاد، انسجام و وحدت بدون جناج بندی های سیاسی و چپ و راست کردن است.

 وی با تاکید بر حفظ انسجام و همدلی در جامعه کارگری بیان داشت: مجامع کارگری به دنبال عدالت اجتماعی و آرامش هستند و باید در این بخش بسترسازی شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: همچنان که انقلاب ما بی نام خمینی در جهان شناخته شده نیست؛ انجمن های مختلف کارگری هم بدون تشکیلات کارگری ایران، جایگاهی ندارد.

دریابیگی افزود: کارگران صاحب انقلاب و در انقلاب غریب هستند و هر کجا که به نفع عده ای است، جامعه کارگری باید حضور پررنگی داشته باشد.

وی ادامه داد: جامعه کارگری باید با تشکل، وحدت، صمیمیت، انسجام و همدلی و انتخاب افراد اصلح با کار و تلاش حرکت کنند تا وعده خداوند و حاکمیت مستضعفین محقق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز