خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری بابل:

با کمک، همدلی و یاری همکاران جهت رشد و تعالی شهرداری تلاش می کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۴۶۳

سرپرست شهرداری بابل گفت:امیدوارم با کمک، همدلی و یاری تک تک همکاران جهت رشد و تعالی شهرداری تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرپرست شهرداری بابل در جلسه معارفه ابتدا ضمن تبریک ایام دهه فجر بیان داشت: از شورای اسلامی شهر بابل تشکر می کنم که موجب دلگرمی همه همکاران شهرداری هستند.

وی افزود: از زحمات خیرخواهانه مهندس کبود که در مدت خدمتشان زحمات زیادی برای شهر و شهرداری کشیدند قدردانی می کنم و آرزوی تندرستی برای ایشان دارم.

مهدی کیانی ادامه داد: از حسن انتخاب اعضای شورا در انتخاب آقای حکیم بعنوان شهردار بابل تشکر می نمایم و امیدوارم که در معیت ایشان، مجموعه شهرداری به خواسته و اهدافی که برای توسعه و تعالی شهر  پیش بینی شده دست پیدا کند.

وی بیان داشت: از اعضای شورا به خاطر اعتمادی که به بنده کردند از بین همکاران توانمند شهرداری تشکر می کنم.

سرپرست شهرداری بابل در پایان گفت: در ابتدا دستم را سوی تک تک همکاران برای همکاری و یاری دراز می کنم و مطمئنم این همدلی اتفاق خواهد افتاد چون همه از یک مجموعه هستیم و در جهت رشد و تعالی این مجموعه تلاش می کنیم و امیدوارم با توجه به اینکه سال نو را در پیش داریم و مدت زمان ما هم بسیار اندک است از تک تک همکاران می خواهم همانطوری که تا کنون تلاش داشتند تلاش خویش را مضاعف کنند تا بتوانیم یک قدم مثبت به جلو برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز