خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جمع تشکلات کارگری مازندران:

کارگران ستون فقرات تولید هستند/انقلاب ما در دنیا بی نظیر بوده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۶۱۱

سید محمد کاظم شریعتمداری گفت:انقلاب ما در دنیا بی نظیر بوده است و تحریم ها راهبرد دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دیدار با تشکلات کارگری استان مازندران ضمن تشکر از حمایت تشکلات کارگری از خود،گفت: تولید شریان اصلی اقتصاد و کارگران ستون فقرات تولید هستند.

سید محمد کاظم شریعتمداری با بیان اینکه امروز دشمنان بدنبال فروپاشی نظام و انقلاب هستند،اظهار کرد:انقلاب ما در دنیا بی نظیر بوده است و تحریم ها راهبرد دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی در ادامه گفت: بیشتر از تحریم های دشمن،خود تحریمی در کشور معضلی شده است که از درون آسیب پذیر است.

وزیر کار رمز موفقیت در شرایط فعلی کشور را وحدت و یکپارچگی بین مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: انتظار مردم از ما این است که در مسیری حرکت نکنیم که به خود تحریمی منتهی شود.

شریعتمداری با اشاره به فاصله بین دستمزد و معیشت کارگران و بازنشستگان گفت: بدون تردید امروز حداقل دستمزد با حداقل معیشت فاصله گرفته است در تلاش هستیم تا امسال در جلسات 3 جانبه گرایی دستمزد کارگران فاصله حقوق و معیشت را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد تا حمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی این فاصله به حداقل برسد.

وی در خصوص اصلاح ماده 7 قانون کار و قرارداد های کار اظهار کرد:باید تلاش کرد تا قرارداد کار موقت برای کار موقت و  قراردادهای دائم برای کار دائم اعمال گردد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه باید از نیروی کار حمایت کرد، خاطرنشان کرد: حمایت از نیروی کار موجب بالا رفتن کیفیت محصول و بهروری بیشتر خواهد شد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حمایت از طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان،گفت: در زمان گرفتن رای اعتماد در صحن علنی مجلس از موضوع همسان سازی حقوق کارگران بازنشسته حمایت کردم و پایه حرف خود ایستاده ام و از هیچ تلاشی جهت تحقق این امر دریغ نخواهم کرد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا امسال هم بدهی 50 هزار میلیاردی دولت که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود،پداخت گردد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست تشکلات کارگری استان مازندران با اهدای لوحی از زحمات شریعتمداری،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز