خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:

بوی نامطبوع دهدشت ربطی به تصفیه‌خانه فاضلاب شهری ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۹۳۴

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که بوی نامطبوع و متعفنی که چندین سال است شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را فراگرفته ربطی به تصفیه خانه فاضلاب این شهر ندارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدعلی لدنی‌نژاد در نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: بوی نامطبوعی که در چندساله اخیر متاسفانه د دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه منتشر شده ربطی به تصفیه خانه فاضلاب ندارد و متاسفانه لجنزارهایی که به‌دلیل فاضلاب شهری از کانال پایین تصفیه خانه می‌گذرد سبب انتشار این بوی نامطبوع شده است.

وی با بیان اینکه از نزدیک از تصفیه خانه و کانالی که مسئولیت آن برعهده شهرداری دهدشت است بازدید کرده‌ام، اظهارداشت: تصفیه خانه و خط انتقال پروژه فاضلاب شهری دهدشت بطور کامل اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: شبکه فاضلاب شهری دهدشت ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و البته بدنبال افزایش اعتبارات برای تکمیل این قسمت از پروژه فاضلاب این شهر هستیم.

لدنی‌نژاد با تاکیدبراینکه بوی نامطبوع کنونی ناشی از سر باز بودن کانال لجنزار ابتدای شهر دهدشت است، افزود: امیدواریم شهرداری دهدشت نسبت به ساماندهی این کانال تمهیدات ویژه‌ای بیندیشد.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان هم آمادگی همکاری برای پایان دادن به انتشار بوی نامطبوع شهر دهدشت را دارد.

لدنی نژاد از اجرای پروژه‌های فاضلاب در شهرهای چرام، سی سخت، باشت و لنده هم خبرداد و اظهارداشت: پروژه فاضلاب شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا با حضور وزیر نیرو، مجمع نمایندگانی استانی و مسئولان ارشد استانی تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

لدنی نژاد از در دست اجرا بودن ۸۰ پروژه آب و فاضلاب شهری در قالب ۱۴۰ قرارداد و اعتباری بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هم خبرداد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز