خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت های مردم در توسعه فضای شهری

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۳۲۵

استاندار مازندران برضرورت استفاده از ظرفیت های مردم در توسعه فضای شهری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداریهای مازندران که در استانداری مازندران برگزار شد اظهار کرد: کارگروه تخصصی درموضوعات مختلف با حضور شهرداران برای احصاء مشکلات شهری ایجاد شود.

وی افزود: با تشکیل این کارگروه مشکلات مطروحه از سوی شهرداران بررسی تا موانع و مشکلات حدودی مرتفع شود.

استاندار مازندران گفت: در این کارگروه  شهرداران ،نخبگان،صاحبنظران و کارشناسان شهری حضور داشته باشند تا نقاط ضعف و قوت در حوزه شهری شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات مربوط به امور شهرداریها  افزود: بهتر است برخی از این جلسات بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شود تا شهرداران طی مسافت نکنند تا هم به لحاظ مالی و هم جانی در امان باشند.

حسین زادگان بر ضرورت آموزش ضمن خدمت برای شهرداران و کارکنان شهرداری تاکید کرد و گفت: مشکلات استان مازندران بایستی به دور از تعصبات منطقه ای و محله ای توسط همین افراد مرتفع شود.

وی ادامه داد: برغم تمام مشکلاتی که دولت در حوزه اقتصادی دارد باید با دولت همراهی کنیم چرا که از ظرفیت های معدنی ،طبیعی و منابع انسانی خوبی در استان برخوردار هستیم.

حسین زادگان با بیان اینکه چون تحریم ها یکطرفه و ظالمانه است وظایف ما در این برهه از زمان بیشتر می شود،افزود: اگر چه در همین تحریم ها به دستاورهای زیادی دست پیدا کردیم

وی بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: مردم به دلیل مشکلات اقتصادی قدرت تحملشان پایین آمده بایستی با احترام بیشتر با مردم رفتار کنیم. چنانچه فردی به مردم بی توجهی کند ممکن است حساسیت ها بیشتر شود.

استاندار مازندران همچنین بر بازآفرینی شهرها از سوی شهرداران مازندران تاکید کرد.

وی حفظ حقوق و صیانت شهروندی را لازم دانست و گفت: هر جا که از ظرفیت های مردم استفاده کردیم موفق بوده ایم.

حسین زادگان تصریح کرد: شهرداران از ظرفیت های سمن های مردم نهاد در جهت پیشبرد امور شهری بهره گیری کنند و اینکه در حوزه شهری باید سمن ها شکل بگیرد،چرا که سمن ها برای کمک به دولت ورود پیدا می کنند.

وی یکی دیگر از اقدامات شهرداران را توجه به معضل و آسیب های شهری دانست و شهر امن و مهربان شایسته شهروندان است.

استاندار مازندران با بیان اینکه فرهنگ سازی و افزایش فرهنگ در شکل گیری شهری مطلوب اثر گذار است ،گفت که برای رسیدن به استان باید اتحاد داشته باشیم.

حسین زادگان با بیان اینکه فساد ریشه در بروکراسی زائد دارد و پیچیدگیهای اداری گاهی سبب فساد می شود،افزود: پنجره واحد برای همین منظور در استان تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز