خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در گفتگو با ایلنا؛

شورای اسلامی شهر کاشان با حفظ حق نظارت، از شهردار حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۶۵

هیئت رئیسه و کلیه اعضای شورای اسلامی شهرکاشان با تمام توان حمایت بی دریغ خود را برای پیشرفت کارها با حفظ حق نظارت از سید محمد ناظم رضوی، شهردار این شهر اعلام می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: هیئت رئیسه و کلیه اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با تمام توان، حمایت بی‌دریغ خود را برای پیشرفت کار‌ها با حفظ حق نظارت از سید محمد ناظم رضوی، شهردار این شهراعلام می‌کند.

«علی رسول‌زاده»، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، ظهر امروز، دوشنبه، هفدهم شهریور، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: اینکه براساس قانون شورا‌ها در دور چهارم شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها برای ارتقای شورا با توجه به درنظر گرفتن دیدگاه‌های مختلف افراد جامعه در جهت پیشرفت کار‌ها با رای گیری سالی یک بار هیئت رئیسه و روسای کمیسون‌های شورا‌ها مشخص می‌شوند کار مثبتی است.

وی حمایت کامل منتخبین شورای اسلامی شهر کاشان از سید محمد ناظم رضوی، شهردار محترم کاشان، را مورد تاکید قرار داد و گفت: ۱۳ نفر اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با عزمی جدی و همدلی از شهردار کاشان در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمت رسانی به مردم کاشان حمایت نموده و ‌‌نهایت همکاری را با ایشان دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان همدلی کلیه مسئولین بویژه شورای اسلامی شهر، شهردار کاشان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و در راس آن حمایت‌های مشفقانه آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان را برای کاشانی که شایسته پیشرفت است را مدنظر کلیه اعضای شورای اسلامی شهر کاشان دانست و گفت: هیئت رئیسه و کلیه اعضای شورای اسلامی شهرکاشان با تمام توان حمایت بی‌دریغ خود را برای پیشرفت کار‌ها با حفظ حق نظارت ازسید محمد ناظم رضوی شهردار این شهر می‌کند.

رسول‌زاده از علیرضا پورعسگری و الماسی به عنوان روسای جدید کمیسیون‌های اقتصادی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان نام برد و گفت: تا پایان هفته جاری بقیه روسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر کاشان مشخص خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در آمد سازی برای شهرداری کاشان در اجرای پروژه‌های شهری را از محورهای اصلی هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر کاشان عنوان کرد و گفت: در آینده بسیار نزدیک طرح درآمد زایی شهرداری کاشان را به اطلاع شهروندان کاشانی خواهیم رساند.

وی همچنین از برنامه ریزی برای رعایت حق و حقوق شهروندی در کمیسیون فرهنگی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان خبر داد و گفت: تدوین سند فرهنگی اجتماعی و تکریم ارباب رجوع و شهروندانی که به شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشان مراجعه می‌کنند اولین قدم برای آشنایی مردم متدین وشهید پرور کاشان با حق وحقوق شهروندی است.

رسول‌زاده تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کاشان برنامه‌ریزی‌های لازم را برای حضور مردم و استفاده از نظر نخبگان و کار‌شناسان در زمینه‌های مختلف مدیریت شهری کاشان در دستور کار خود قرار داده است.

«علی رسول‌زاده» در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کاشان که صبح سیزدهم شهریور در محل فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزارشد، با اکثریت آراء رئیس این شورا شد.

پیش از این سید مهدی ناظم رضوی، شهردار اسبق کاشان، ریاست شورای اسلامی شهر کاشان و علی رسول‌زاده، نایب رییس شورا، بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز