خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در دیدار با کارآفرینان شهرستان سوادکوه؛

استراتژی دولت حفظ تولید و ارتقاء آن است / هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۸۶۳

احمد حسین زادگان، در این دیدار یادآور شد: همه باید برای سرپانگه داشتن تولید کمک کنند و هیچ واحد تولیدی نباید بی دلیل یا به دلایل جزیی و حتی خاص تعطیل شود. ‎

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان در سفر به سوادکوه و پس از انجام ملاقات چهره به چهره با مردم منطقه در دیدار با کارآفرینان این شهرستان با اشاره به این که فعالان عرصه های تولید و صنعت و کارآفرینان در صف نخست مجاهدت های اقتصادی قرار دارند، افزود: در شرایط امروز، اهمیت فعالیت در جبهه های کار و تولید بیش از پیش است و لازم است موانع و مشکلات این بخش ها بدرستی شناسایی، بررسی و رفع شود.

استاندار با بیان این که دشمن، تحریم های ترکیبی و ظالمانه را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: باید با آمادگی کامل، پیش بینی ها و اقدامات پیشگیرانه را برای صیانت از تولید موجود و احیا بخش های آسیب دیده و تعطیل شده تولیدی با هوشیاری انجام دهیم و با عشق به کشور، مردم، تلاشگران و تولید در این عرصه پایدار بمانیم.

وی با اشاره به کاهش تدریجی درآمد ارزی از محل فروش نفت، با اشاره به این که تولید و صادرات بخش های مختلف نقطه امید مردم و کشور است، عنوان کرد: همه باید برای سرپانگه داشتن تولید کمک کنند و هیچ واحد تولیدی نباید بی دلیل یا به دلایل جزیی و حتی خاص تعطیل شود. 

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که همه تلاش دولت و اختصاص تسهیلات و برگزاری جلسات مختلف نشانگر این است که استراتژی دولت حفظ تولید و ارتقاء آن است، گفت: هیچ کس حق ندارد به دلیل تعصبات صنفی و بخشی تلاش کند که فرآیند کار در استان را دچار چالش نماید و هر واحد تولیدی که از سوی دستگاه های اجرایی بسته شود باید پاسخگو باشد.

استاندار با بیان این که همه مقامات نظام، کشور و استان دیدگاه و برنامه شان این است که تولید باید حفظ شود، خاطرنشان ساخت: فضای اقتصادی استان را رصد می کنیم و به کسی اجازه چنین برخوردهایی را با تولید نمی دهیم.

حسین زادگان، تاکید کرد: همه فرمانداران باید گزارش دهند که چه کارگروه هایی فعال یا متوقف اند و چه کارگروه های تعطیل شده ای دوباره فعال شده اند.

استاندار مازندران با اشاره به این که در معدن ظرفیت های زیادی داریم و مطالعه در 3 پهنه در حال انجام است، افزود: مطالعه و شناسایی ظرفیت های معدنی و اکتشاف آن ها در غرب استان بدرستی صورت گیرد.

مقام عالی دولت در مازندران در پایان با صدور دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات این منطقه صنعتی، برانجام مرحله دوم گازرسانی و رمپ ورودی در اسرع وقت و طی برنامه 100 روزه انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز