خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن خبر داد:

تولید 8000 تن گوشت قرمز و سفید در تنکابن

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۶۵۶

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن از تولید هفت هزار و 900 تن گوشت قرمز و سفید در واحدهای دامپروری این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ،ابراهیم کاویانی از تولید هفت هزار و 900 تن گوشت قرمز و سفید در واحدهای دامپروری شهرستان تنکابن در سال گذشته خبر داد و گفت: از این مقدار گوشت تولیدی، دو هزار و 900 تن گوشت قرمز و پنج هزار تن گوشت سفید است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن ادامه داد: این شهرستان دارای 38 هزار و 445 راس دام سنگین، 233 هزار و 225 راس دام سبک و دو واحد صنعتی دام سنگین است.

کاویانی با بیان اینکه ظرفیت جوجه ریزی یکروزه این شهرستان 609 هزار قطعه در هر دوره است، افزود: 27 واحد مرغداری و چهار واحد مرغ مادر گوشتی با ظرفیت 162 هزار و 500 قطعه در هر دوره در این شهرستان فعال است.

وی با اشاره به نقش کارشناسان در واحدهای پرواری و دامداری این شهرستان، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و ارائه توصیه های فنی کارشناسان این مدیریت و آشنایی دامداران و تولیدکنندگان به مسائل علمی پرواربندی در واحدهای پرواربندی بره و گوساله، موجب کاهش هزینه تولید، افزایش بازدهی اقتصادی، سودآوری و در نهایت پایداری اشتغال مولد و تامین امنیت غذایی جامعه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن به تولید شیر در نیمه نخست امسال اشاره کرد و افزود: ظرفیت شیر تولیدی این شهرستان در سال، 11 هزار تن است و 6 سکوی جمع آوری شیر نیز در این شهرستان فعال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز