خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بهشهر:

اعتمادسازی لازمه مدیریت مناسب در آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۲۳

مدیر آموزش و پرورش بهشهر گفت: اعتمادسازی لازمه مدیریت مناسب در آموزش و پرورش است و باید مدیریت مبتنی بر صداقت و صراحت در این نهاد نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، صادق علی‌بیکی، شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتمادسازی و بکارگیری نیروهای خلاق و توانمند نیاز آموزش و پرورش امروز است وباید به این سمت حرکت کنیم.

وی بیان داشت: امروز نهاد آموزش و پرورش بیش از هر زمان دیگری نزامند پویایی و تحول است و باید با فرصت یابی و فرصت سازی آموزش و پرورش را حرکت دهیم.

علی‌بیکی با اعلام اینکه آموزش و پرورش از مهمترین نهادهایی است که رسالت خطیر تربیت نسل آینده را برعهده دارد؛ خاطر نشان کرد: باید از همه توان این نهاد و از همه ظرفیت ها بویژه مشارکت خانواده ها و خیرین برای توسعه همه جانبه این نهاد مردمی استفاده کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر اظهار کرد: محوریت خدمت در نظام ما مردم هستند و آموزش و پرورش بعنوان مهمترین زیرساخت توسعه در این نظام نباید نادیده گرفته شود.

وی افزود: امروز آموزش و پرورش این شهرستان و دانش آموزان و معلمان آن موفقیت های آموزشی و پرورشی زیادی در قالب مسابقات فرهنگی، ورزشی و جشنواره ها درسطح استان و کشور کسب کرده اند که بیانگر برنامه ریزی منسجم در این حوزه است.

امام جمعه بهشهر هم با تاکید بر انجام تدبیر مناسب در امور و توسعه آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تدبیر برای برون رفت از مشکلات راه حل بسیار مهم و اثرگذاری است که باید مورد توجه همگان در نهادهای مختلف باشد.

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری گفت: بزرگترین منابع توسعه کشور در آموزش و پرورش و در دستان آینده سازان این مملکت است که باید با نگاه پیشرو و رو به جلو برای تعلیم و تربیت پویا حرکت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز