خبرگزاری کار ایران

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس در تذکری شفاهی:

آموزش و پرورش طبقاتی شده است / انتقاد از اخراج کارگران در ساوه و زرندیه

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۸۷

عدم حمایت از واحدهای صنعتی و ندادن تسهیلات بانکی و همچنین نداشتن سرمایه در گردش موجب اختلال در کار کارخانه های شهر صنعتی ساوه و زرندیه شده است.

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس گفت: متاسفانه وضعیت عمومی آموزش و پرورش خوب نیست و مشکلاتی را در حوزه‌های تعلیم و تربیت و همچنین از لحاظ طبقاتی شدن داراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهلا میرگلو بیات در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: تابستان در پیش است و مشکلات کم آبی شهرستانهای ساوه و زرندیه هنوز حل نشده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه همچنین در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرروش گفت: به کارگیری پرسنل غیربومی شهرستان‌های ساوه و زرندیه مشکلات زیادی را ایجاد کرده از جمله آنکه فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان که باید در محل زندگی خود مشغول به کار شوند بیکار هستند و دیگر آنکه نیروهای غیربومی مدت کمی بعد از شروع کار با پیدا کردن رابطه و پارتی‌های گوناگون می‌خواهند به محل زندگی خود بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت عمومی آموزش و پرورش شرایط خوبی ندارد و مشکلاتی را در حوزه‌های تعلیم و تربیت و همچنین از لحاظ طبقاتی شدن آموزش و پرورش معضلاتی را داراست.

میرگلوبیات خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عدم حمایت از واحدهای صنعتی و ندادن تسهیلات بانکی و همچنین نداشتن سرمایه در گردش موجب اختلال در کار کارخانه های شهر صنعتی ساوه و زرندیه شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه تعدیل نیروی کار و افزایش اخراج کارگران و میزان بیکاری معضلاتی را در ساوه و زرندیه به وجود آورده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه خاطرنشان کرد: وزارت صنعت حدود ۳ هزار و پانصد بازرس را اخراج کرد که پیامدهای اقتصادی فراوانی را به همراه خواهد داشت و این تصمیم موجب تخلفات اقتصادی نظیر گران فروشی و مشکلات معیشتی مردم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز