خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر:

شهرستان بهشهر کلکسیون موسیقی مازندران است

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۳۲۱

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت: شهرستان بهشهر، کلکسیون موسیقی مازندران است و باید این جایگاه حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مسعود فلاح جمعه شب، در حاشیه اجرای کنسرت اردشیر کامکار به همت آموزشگاه موسیقی مشتاق در سالن بصیرت ارشاد بهشهر افزود: باید برنامه های هنری و موسیقی و کنسرت در فضایی آرام برای افزایش نشاط اجتماعی مردم برگزار شود.

وی از حوزه فرهنگ و هنر، بعنوان حوزه لطیف و حساس نام برد که همه مردم در این حوزه صاحب نظر هستند.

این مسوول با اعلام اینکه مخالف برگزاری کنسرت در شهرستان نیستم؛ خاطر نشان کرد: با برگزاری کنسرت و موسیقی در فضایی آرام مخالف نیستم اما مخالف سیاست هایی هستم که به هر قیمتی کنسرت برگزار کنند.

فلاح بیان داشت: در هفته های گذشته، هجمه های فراوانی به فرهنگ و هنر بهشهر و شخص بنده شد که البته زود قضاوت شد در حالی که بنده بعنوان مسوول اداره موظف به اجرای سیاست های دولت هستم و در هر شهرستانی برای هر مسئله ای جمع تصمیم می گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر گفت: بنده بعنوان مسوول و متولی فرهنگ و هنر تمام قد از فرهنگ و هنر و اجرای برنامه ها در چارچوب قانون حمایت می کنم.

وی اظهار کرد: با همراهی امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان در حوزه فرهنگ و هنر تلاش های بسیاری انجام و اعتبارات مناسبی جذب شده است که نتیجه تعامل همگانی به فرهنگ و هنر است.

وی افزود: شهرستان بهشهر، کلکسیون موسیقی استان مازندران است و مهمترین نقطه روستای گرجی محله است و ما وظیفه داریم که مدیریت کنیم.

فلاح گفت: نفس موسیقی بد نیست و شرایط زمان ما اقتضا دارد که نشاط اجتماعی را افزایش دهیم و در همین سالن و در سالن های دیگر شهرستان،کنسرت های مختلف در طول سال برگزار شد و می شود تا همگان در فضایی آرام از نشاط اجتماعی برخوردار شوند؛ اما مخالف برخی سیاست هایی هستم که به هر قیمتی بخواهند موسیقی برگزار کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز