خبرگزاری کار ایران

استاد حوزه و دانشگاه:

قوه قضائیه با محتکران و اختلاس گران قاطعانه برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۱۴۴

حجت الاسلام شریعتی ضمن تقدیر از قوه قضائیه به دلیل اعدام سلطان سکه خواستار برخورد جدی با دیگر محتکران شد و گفت: قوه قضائیه علی وار و محکم و استوار جلوی اختلاس گران بگیرد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی صبح امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در ساری با بیان اینکه امروز روز میثاق ملت با رهبری و روز وحدت امام و امت و روز شکستن حلقه های ستم است اظهار داشت: امروز  شما مردم دیار علویان روز 9دی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حماسه باشکوهی را آفریدید.

وی افزود: مردم مازندران در دفاع از ولایت و در مقابل با فتنه و فتنه گر جلوتر از دیگر استان ها بوده اند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: سرزمین علوی مازندران این افتخار را دارد که فرزندان پیامبر همان سادات علوی به این سرزمین آمده و با تبلیغ دین اسلام مردم این بلاد را اسلام گرایش دادند.

وی با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گسیختن بردگی در مقابل استکبار جهانی گفت: دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی با همکاری منافقین داخلی ایران وابسته به شرق و غرب تمام تلاش خود را برای براندازی انقلاب ما تلاش گسترده ای کرده است.

حجت اسلام شریعتی افزود: تمام جریان های استکباری دست در دست هم و با همکاری جریان های وابسته به انگلستان ،روسیه و استکبار جهانی  برای براندازی این انقلاب توطئه کردند حتی دولت موقت کشور نیز آب را به آسیاب دشمن می ریخت و به دنبال منویات دشمن بود اما با اتحاد مردم ایران تمامی نقشه های دشمنان نقش بر آب شد و انقلاب ما به چهل سالگی رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه اساس مخالفت استکبار جهانی و شرق و غرب براندازی اسلام بوده است، تصریح کرد: به تعبیر امام راحل دو نوع اسلام وجود دارد؛ اسلام آمریکایی که در آمریکا،عربستان و دیگر بلاد وجود دارد که با استکبار و ظالمین و دشمنان خدا سازش میکند ،دیگر اسلام ناب محمدی (ص) است که در قران کریم از آن زیاد یاد شده است و آمریکاییها از این اسلام می ترسند و برای براندازی آن همچنان تلاش می کنند.

حجت الاسلام شریعتی بیان کرد: دشمنان اسلام در صدد این هستند این کشور را ناامن کرده و با انقلاب برخورد کنند از اینرو  جنگ را بر ما تحمیل کردند و همه به سرکردگی آمریکا و کشورهای اروپایی دستشان را از آستین صدام جنایتکار بیرون آورده بودند تا انقلاب ما را سرنگون کنند.

وی افزود:در آن شرایط تحریم و فشار را بر کشور ما روا داشتند ،حال باید پرسید که استکبار جهانی چه وقت ما را در تحریم قرار نداده است ،حتی برای نگه داشتن شاه ایران تمام ژنرال های خود را به ایران فرستاد.

این استاد حوزه و دانشگاه به آشوب های مختلف در کشور اشاره کرد و افزود: هدف دشمنان در آن روز شکستن ستون اصلی انقلاب اسلامی بوده است تا مردم نتوانند از رشادت های این ستون سترگ بهره برداری کنند و آنهم زدن ولایت فقیه بوده است .

وی ادامه داد: کسی که در این 40 سال در تمام برهه های انقلاب نقش و اقتدار آفریده ،راهگشایی داشته ،جامعه را از بن بست بیرون برده است و با حمایت های داهیانه خود جامعه را به سرمنزل مقصود هدایت کرده  ولایت فقیه بوده است،بنابراین تمام جریانات فتنه برای شکستن این اصل بود.

حجت الاسلام شریعتی در بخش دیگر از سخنانش با تاکید بر اینکه مسئولین در شرایط اقتصادی فعلی که دشمنان داخلی و خارجی برای کشور به وجود آورده اند باید در خدمت مردم باشند گفت: اکنون که قیمت دلار کاهش پیدا کرده چرا ارزاق و دیگر کالاها که دلار مرتبط نیستند کاهش پیدا نمی کند.

وی بر نظارت و کنترل قیمت ها از سوی تعزیرات و دستگاه های مرتبط تاکید کرد و ادامه داد: باید با افراد سودجو ،محتکر و اختلاس گر برخورد جدی شود.

حجت الاسلام شریعتی ضمن تقدیر از قوه قضائیه به دلیل اعدام سلطان سکه خواستار برخورد جدی با دیگر محتکران شد و گفت: قوه قضائیه علی وار و محکم و استوار جلوی اختلاس گران بگیرد .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز