خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ثبت و اسناد مازندران:

بیش از 90 درصد از خدمات ثبت و اسناد الکترونیکی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۶۱

مدیر کل ثبت و اسناد مازندران با بیان اینکه بیش از 90 درصد از خدمات ثبت و اسناد الکترونیکی است گفت: ثبت و اسناد مازندران فاقد ساختمان اداری اختصاصی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عباسعلی زارع بعدازظهر امروز در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بسیاری از فعالیت های ثبت و اسناد بصورت دستی و سنتی بوده و در مسیر خدمت رسانی با مشکلاتی مواجه بوده ایم ،اظهار داشت: در یک دهه اخیر با جایگزین کردن برنامه های جدید خدمت رسانی تغییر کرده و با نگاه سرعت در خدمات،کاهش در هزینه فعالیت میکند.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد خدمات ثبت و اسناد بصورت الکترونیکی در فضای مجازی انجام می شود ،افزود: ارائه این خدمات در فضای مجازی ملموس بوده و مردم آنرا به خوبی لمس می کنند چرا که جلوی بسیاری از سوء استفاده های احتمالی گرفته است.

مدیر کل ثبت و اسناد مازندران گفت: تغییرات فعالیت های ثبت و اسناد در حوزه الکترونیکی به گونه ای بوده که دیگر سازمان ها نیز از این اقدام بهره گیری می کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه مابقی فعالیت های این سازمان به غیر از 90 درصد تحقق پیدا کند بسیاری از مشکلات و دغدغه های دولت در حوزه های اقتصادی،اجتماعی ،سیاسی و غیره مرتفع خواهد شد.

زارع فعالیت های مناسب و بهنگام ثبت و اسناد استان را ناشی از اقدام جهادی این سازمان عنوان کرد و گفت: اگر چنین نبود با این سرعت این تغییرات حاصل نمی شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ثبت و اسناد از جمله سه دستگاه برتری است که توانسته بیش از 3 درصد درآمد استان را جذب کند.

زارع افزود: متاسفانه در بحث تجهیزات ،امکانات ،نیروی انسانی و فضای اداری مناسب برخوردار نیستیم بویژه اینکه فاقد ساختمان اداری اختصاصی در مرکز استان هستیم این در حالیست مازندران از جمله استان هایی است که اقدام به ایجاد اداره ثبت و اسناد در مرکز استان کرده است.

مدیر کل ثبت و اسناد مازندران ادامه داد: با وجود اینکه 60 سال از تاسیس این سازمان در استان می گذرد اما همچنان فاقد ساختمان شخصی بوده و ساختمان فعلی ما استیجاری است که زیبنده مرکز استان نیست، ضمن اینکه هشت میلیارد تومان از سوی قوه قضائیه در نظر گرفته شد که برای تخصیص آن نیاز به همکاری دارد.

وی با بیان اینکه بایگانی ثبت و اسناد تنها بایگانی است که هرگز از بین نمی رود از ساماندهی عرصه های روستایی از سوی ثبت و اسناد خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز