خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی هدف گذاری برنامه ها است

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۱۸

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی هدف گذاری برنامه ها است، گفت: شورای فرهنگ عمومی از منظر تبیین خط و مشی فرهنگی، نقش مهمی درجامعه ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز یکشنبه با بیان اینکه نقش شورای فرهنگ عمومی درحل مشکلات فرهنگی و اجتماعی باید تقویت شود اظهار داشت: خروجی جلسات شورای فرهنگی بایستی منتج به رفع مشکلات مردم شود.

وی افزود: متاسفانه برگزاری جلسات شورای فرهنگی عمومی در حرف بوده اما خیلی منتج به عمل نمی شود عملیاتی شدن برنامه های شورای فرهنگ عمومی لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ایجاد نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: بایستی تلاش کنیم تا فرهنگ نشاط و امید را در جامعه احیاء کنیم.

وی با تاکید بر ترویج توحید اجتماعی و سبک زندگی اسلامی  و اینکه سبک زندگی ما بایستی دینی باشد نه اینکه دین را وسیله قرار دهیم افزود: وقتی دین دولتی شود هر کسی انرا به نفع خود توجیه می کند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی هدف گذاری برنامه ها است گفت: شورای فرهنگ عمومی از منظر تبیین خط و مشی فرهنگی، نقش مهمی درجامعه ایفا می کند.

وی ضمن اشاره به لزوم تشکیل مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی بیان کرد : وظیفه این شورا تبیین خط و مشی و هدف گذاری برای جامعه اسلامی است و از این منظر برگزاری مستمر این جلسات می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

آیت الله طبرسی افزود: برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی می تواند در راستای ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: کارها و فعالیت های که در جامعه صورت می گیرد باید بر اساس عقلانی باشد  فشار عامه نباشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز