خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

امروز وحدت بزرگترین معروف در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۸۵۶

وحدت یکی از نیازهای ضروری در راستای مقابله با دشمنان است و به همین دلیل همه ما باید به این مسئله بسیار مهم توجه ویژه داشته باشیم.

آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار با دانشجویان و طلاب به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه با نکوداشت سالگرد شهید آیت الله مفتح بر لزوم توجه بیشتر به مسئله وحدت به عنوان یکی از نیازهای ضروری در جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه وحدت در اسلام استراتژی بوده و تاکتیکی نیست ، افزود:  آغاز کار تمام پیامبران با وحدت بوده است و هرکجا که تفرقه وجود داشت دین هم رفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران ،گفت:تفرقه و اختلاف جایی لانه می کند که آنجا خدا حضور نداشته باشد ،بی شک هر کجا که خدا باشد تفرقه و فتنه هم نخواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق وحدت ،وحدت حوزه و دانشگاه است چرا که اسلام دین وحدت است، گفت:اگر بخواهیم حیات دینی ،سیاسی ،اجتماعی را حفظ کرده و مستقل و آزاد باشیم ضرورت دارد وحدت خودمان حفظ کنیم

آیت الله طبرسی گفت: امروز وحدت بزرگترین معروف در جامعه است اگر بین دولت و جامعه و رهبر و جامعه خدشه ای وارد شود دشمن به راحتی در جامعه ما نفوذ می کند.

وی افزود: وحدت یکی از نیازهای ضروری در راستای مقابله با دشمنان است و به همین دلیل همه ما باید به این مسئله بسیار مهم توجه ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان گفت: هر جا که تفرقه وجود داشته باشد دشمن به راحتی در آن نفوذ می کند.

آیت الله طبرسی وحدت را مهم ترین عامل امنیت پایدار دانست و گفت: تمام نابسامانی های دنیا ناشی از تفرقه است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز