خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر:

اجرای 400 برنامه در هفته بسیج بهشهر/اولین کلینیک دندانپزشکی سیار مازندران در هفته بهشهر راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۶۳

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر از اجرای 400 برنامه در هفته بسیج بهشهر خبر داد و گفت: همزمان با این هفته مبارک، اولین کلینیک دندانپزشکی سیار مازندران در هفته بهشهر راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از بهشهر، عابدین داغمه چی فیروزجایی یکشنبه شب در نشستی با اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر و خبرنگاران، با بزرگداشت پنجم آذرماه، سالروز بزرگداشت و تشکیل بسیج مستضعفان اظهار کرد: اطلاع رسانی در راستای عملکردهای مختلف انجام شده بسیج از جمله وظایف مهمی است که برعهده داریم.

وی افزود: بسیج خدمات رسانی مختلف را در دستور کار دارد و در عرصه های حساس، بسیجی در صف اول است.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر، همچنین با اشاره به برگزاری 400 برنامه در طول هفته بسیج یادآور شد: مهمترین برنامه های این هفته، شامل افتتاح خانه عالم و خانه محرومان، افتتاح سالن های ورزشی، ساماندهی گلزار شهدا، تجلیل از خادمان یادواره شهدا، گشت محله محور، نمایشگاه عکس و دستاوردهای انقلاب، نشست های بصیرتی و انقلابی گری است.

داغمه چی با اشاره به برگزاری تجمع حماسی پنجم آذر گفت: مهمترین برنامه این هفته، اجتماع بزرگ بسیجیان است که در مصلای بهشهر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز