خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر شهری استانداری مازندران:

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۴۰

مدیر کل دفتر شهری استانداری مازندران گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی در دستور کار قرار دارد اما دستورالعملی برای نیروهای شرکتی شهرداری ها ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،سید محمد محمدی تاکامی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه اجلاس عمومی شورای اسلامی استان در ساری بر آموزش شوراها در سطح استان تاکید کرد و اظهار داشت:همه باید در این جنگ اقتصادی که اکنون متوجه کشور است واحد و همدل باشیم.

وی یکی از وظایف شوراهای استان را نظارت بر عملکرد استانی دانست و افزود: شوراها با وجود توانمندی های بالا حتی می توانند لایحه به مجلس داده و پیگیری کنند.

مدیر کل دفتر شهری استانداری مازندران به ظرفیت های استان مازندران در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: می طلبد با همکاری یکدیگر در جهت توسعه و تعالی استان گام های بلندی برداشت.

وی با اشاره به اینکه محمد اسلامی استاندار پیشین مازندران دلسوزانه برای مردم استان فعالیت می کردند گفت: اکنون در شرایط فعلی در سمت وزیر راه و شهرسازی مشکلات استان از جمله دغدغه های او محسوب شده و همچنان پیگیر مشکلات استان هستند.

محمدی به وضعیت نیروهای شهرداری ها اشاره کرد و گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی در دستور کار قرار دارد اما دستورالعملی برای نیروهای شرکتی شهرداری ها ابلاغ نشده است، حتی تاکید شده از نیروهای شرکتی در سازمان های حساس همچون آتش نشانی بکارگیری نشود.

وی افزود: اینطور نباشد که شهرداری در تمام امور مستقیم وارد شود چرا که نقش اصلی شهرداری حکمرانی و تعامل با دستگاه های دیگر برای دریافت بودجه است بنابراین برخی از وظایف  بایستی تفویض اختیار شود.

مدیر کل دفتر شهرداری های استان مازندران شمار بافت های فرسوده در مازندران را زیاد اعلام کرد و ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت نمایندگان میتوان اعتبار خوبی برای این موضوع دریافت کرد.

محمدی در ادامه برخی از عملکرد حوزه امور شهری استان را در حوزه های مختلف تشریح کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز