خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد؛

افزایش ۴۰ درصدی بودجه ملی و استانی در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۷۹

درسال آینده مبلغ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی، استانی و ملی پیش بینی شد که نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش دارد که رقم قابل توجهی است.

استاندار مازندران گفت: پروژه الغدیر نسبت به مشکلات اعتباری و بودجه ای، پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، ربیع فلاح جلودار شامگاه پنجشنبه، در بازدید از پروژه های عمرانی قائم شهر با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه الغدیر، از پروژه های مهم این شهرستان محسوب می شود اظهار داشت: این تقاطع به شکل کمربندی است و موجب اتصال کیاکلا به جاده اصلی قائم شهر و قائم شهر به سوادکوه می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ۲۴ میلیارد تومان، هزینه برای اتمام این پروژه برآورد شده است و علی رغم مشکل اعتباری و بودجه ای که وجود داشت، خوشبختانه این پروژه، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

فلاح جلودار، اظهار امیدواری کرد تا اوایل سال آینده این پروژه به پایان برسد.

استاندار مازندران، به پیگیری اعتبارات این پروژه توسط نمایندگان مردم قائم شهر، در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مابقی اعتبار از محل بودجه ملی، شهرداری و مدیریتهایی که در سطح استان مانند تملک و دارایی ها انجام شد تأمین گردید.

وی، افزود: اگر با همین روند پیش رویم بحثاعتباری با پیگیری ها حل خواهد شد و پروژه الغدیر به عنوان بزرگترین پروژه ملی و منطقه ای در سال ۹۴، بعد از سه سال به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران، به چهاربانده کردن جاده قائم شهر به جویبار اشاره کرد و گفت: متاسفانه بی احتیاطی رانندگان، کم عرض بودن جاده و نامناسب بودن زیرساختهای جاده ای، در این منطقه حوادثزیادی ایجاد می کرد که بعد از بازدیدهای متعدد، زیر ساخت ۱۰ کیلومتر مربع از این جاده مهیا شد و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و مابقی این پروژه در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

فلاح، با بیان اینکه بیش از ۴هزار پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد تصریح کرد: درسال آینده مبلغ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی، استانی و ملی پیش بینی شد که نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش دارد که رقم قابل توجهی است.

وی گفت: در دو حوزه آب و راه، بودجه خوبی به استان مازندران نسبت به استانهای دیگر تخصیص داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز