خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران ؛

سرپرست جدید اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قائم شهر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۸۳۳

با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران،سرپرست جدید اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قائم شهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران در این آیین اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم و رسیدگی به امور آن‌ها مهم‌ترین رسالت مسئولان است که در راستای آن باید قدم بردارند.

سید حسین درویشی افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به منظور تحقق وظایف اصلی خود باید فعالیت های آموزشی را در اجرا بین آموزشگاه های آزاد و دیگر شرکای آموزشی خود توزیع کند و معتقدم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در بخش دولتی وظیفه رهبری و هدایت گری هوشمندانه را بر عهده دارد و آموزشگاه های آزاد به عنوان شبکه های قوی در بخش اجرای آموزش ها باید نقش آفرینی کنند.

وی در ادامه با اشاره اینکه مهم‌ترین دغدغه  پیش‌رو،دغدغه تجهیز مراکز آموزشی برای به روزشدن اهداف آموزشی و ارتقای مهارت دانش آموختگان فنی وحرفه ای  است،گفت : منابع دولت محدود است و عقلایی نیست که انتظارداشته باشیم دولت در همه کارها و ازجمله تجهیز کارگاه ها ورود کند؛ از این رو انتظار می رود دستگا ه‌های دیگر؛ سرمایه گذاران، خیرین و گروه های هدف که به نوعی ذی نفع هستند و تمامی آنانی که می توانند به عنوان شرکاء وارد میدان شوند؛ بیایند و کمک کنند.

لازم بذکر است که در انتها این مراسم سید بهنام مهردل بعنوان سرپرست جدید اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قائم شهر معرفی و با اهدای لوحی از زحمات محمد ابراهیم ولیپور،رئیس سابق آن اداره تقدیر به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز