خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

اجرایی شدن رتبه بندی معلمان از سال آینده/اختصاص 25میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس شرق مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۸۲

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس از اختصاص 25میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس شرق مازندران خبر داد

به گزارش ایلنا، علی محمد شاعری پنجشنبه در جمع فرهنگیان بهشهر و در نشست صمیمی با آنان اظهار کرد: در مجموع برای کل کشور 3 میلیارد دلار اعتبار تجهیز و نوسازی مدارس در برنامه ششم اختصاص یافته است که در سنوات مختلف در کل کشور اجرایی می شود.

وی همچنین از معافیت هزینه آب و برق و گاز در مدارس خبر داد و افزود: مدارسی که الگوی مصرف را رعایت کنند از این معافیت برخوردار می شوند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین از اجرایی شدن رتبه بندی معلمان از سال آینده خبر داد و یادآور شد: این رتبه بندی ها براساس شاخص های قانونی اجرایی و عملیاتی می شود.

شاعری گفت: برخی از مطالبات فرهنگیان از سالهای قبل تاکنون باقیمانده بود که تسویه حساب شد و اگر در این بخش مشکلی وجود داشته باشد، بصورت موردی بررسی می شود.

وی همچنین با اشاره به وجود مشکلات معیشتی برای فرهنگیان خاطر نشان کرد: شما معلمان در هدایت جامعه اثرگذار هستید و رسالتی سنگین برعهده دارید که نباید مشکلات معیشتی بر کارکرد شما اثر گذارد.

شاعری افزود: مشکلات معیشتی وجود دارد و در این بخش یکی از دغدغه های مجلس شورای اسلامی هم معیشت فرهنگیان بود که تصویب بانک فرهنگیان بعنوان بانک تخصصی فرهنگیان و معلمان به تصویب رسید.

وی همچنین با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت حق التدریسی ها گفت: در این بخش هم 62هزار حق التدریسی در کشور وجود دارد که مقرر شد این افراد در دانشگاه فرهنگیان دوره های لازم را آموزش دیده و بگذرانند و بعنوان معلم استخدام شوند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در پایان از معلمان بعنوان معماران توسعه و پیشرفت نام برد و افزود: اکنون جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار و تلاش مجاهدانه است و باید مدیران و معلمان کارآمد، توانمند و خلاق برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز