خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کشف 30 دستگاه خودروی سرقتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۲۱۰

جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 30 دستگاه خودرو سرقتی در شهرستان های "بابل و بابلسر" خبر داد.

سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی"  با اعلام این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح های مقابله با سرقت، کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت خودرو به سرکردگی یکی از سارقان حرفه ای در شهرستان "بابل" شدند.

سرهنگ مفخمی، خاطر نشان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضائی، متهمان را که با سرقت خودرو و جعل اسناد و مدارک خودروهای تصادفی، اقدام به فروش خودروهای سرقتی می کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان، اذعان داشت: سرکرده این باند و همدستان وی، در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، تاکنون به بیش از 30 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

مفخمی، اظهار داشت: در ادامه تحقیقات و بررسی های اطلاعاتی 30 دستگاه خودروی پژو سرقتی که توسط متهمان در انبارهای جداگانه ای در شهرستان های بابل و بابلسر جاسازی شده بود، کشف کنند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه خطاب به مالکان و خریداران خودرو از آنان خواست: ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال، دزدگیر و پارک آن در محیط های امن در موقع خرید خودرو حتما نسبت به دریافت استعلام راجع به صحت اصالت خودرو از مبادی مربوطه اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز