خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان:

اتحاد ملی و انسجام انقلاب از اهداف چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۴۵

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: اتحاد ملی و انسجام انقلاب از اهداف چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت‌الله علی معلمی در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که صبح امروز در استانداری برگزار شد، به معنای «دگرگونی» انقلاب اشاره و اظهار داشت: باید به این توجه کرد که انقلاب از کجا آغاز شده و هدف از آن چه بوده و تا چه حدی توانسته‌ایم به آن دست یابیم.

وی پیشنهاد داد که در ۱۰ روز دهه فجر ۱۰ برنامه در ۱۰ شهرستانی که شهید و جانباز انقلاب دارند، برگزار شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: در این ایام از شهدا و‌حانبازان انقلاب و خانواده‌های آنان و همچنین از متولدین دهه فجر سال ۵۷ تجلیل شود و از کسانی که در جریان تظاهرات‌های انقلاب آسیب‌ دیده‌اند، مصاحبه تلویزیونی صورت گیرد.

حجت الاسلام معلمی گفت: جزوه‌هایی از وصیت‌نامه امام خمینی در اختیار مردم قرار داده و مسابقاتی با موضوع مفاهیم آن برگزار شود.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران نیز در این جلسه افزود: ۱۵ کارگروه و چهار کمیته مختلف برنامه‌های ستاد را راهبری و برنامه‌ریزی می‌کنند تا وظایف دستگاه‌های اجرایی را مشخص شود.

وی اتحاد ملی و انسجام انقلابی را از اهداف اصلی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز